2009. november 12., csütörtök

Ki vagyok én?


„Megteremtette Isten az embert a maga képmására, Isten képmására teremtette, férfivá és nővé teremtette őket.”
Mózes első könyve 1:27 


Ki vagyok én? Miért vagyok ezen a világon? Miért élek? Mi az értelme ennek az egésznek? Unos-untalan feltesszük magunkban ezt a kérdést, mert tudnunk kell, hogy honnan jöttünk és hová tartunk, és, hogy mivégre vagyunk itt.  

Isten ma válaszol erre a kérdésre: A képem és hasonlatosságom vagy. Én alkottalak téged a saját kezemmel. Én akartam, hogy megszüless erre a világra, nem vagy a véletlen műve. Hozzám tartozol, én vagyok az, aki mindent úgy rendezett, hogy te pontosan akkor, amikor eljött az ideje, felsírj életedben először. Én ott voltam, amikor megfogantál, amikor fejlődtél az anyaméhben, amikor te sem tudod, hogy miért, de elindultál egy szűk folyosón át egy hideg és veszélyekkel teli világba.  

Hidd el, te nem egy luk vagy egy lejárt szavatosságú óvszeren, nem egy átmulatott éjszaka nemkívánt eredménye, nem az elfelejtett fogamzásgátló tabletta, hanem az én megismételhetetlen, csodálatos alkotásom. Én akartam, hogy világra jöjj, én adtam neked életet.  

Én alkottalak meg téged a saját képmásomra. Azért, hogy bemutass engem a világnak. Azért, hogy életedből megismerjenek engem, a szeretetemet, a gondviselésemet; hogy emberként élj ebben az embertelen világban; hogy barátja légy a melletted állónak. Azért, hogy képviseld az igazságot akkor is, amikor mindenki más a sárba tiporja. Azért, hogy védd az embert, amikor mindenki más követ dobna rá; hogy emeld fel a földről azt, aki már nem bír tovább menni ebben az erőltetett menetben. Azért, hogy mosolyogj akkor is, amikor mindenki dühösen átkozódik körülötted. Azért, hogy légy az én képmásom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése